חיפוש באתר

הפנינג חגי תשרי במתנ"ס

מאות הורים וילדים נהנו משפע הפעלות איכות לקראת החגים!

ביום רביעי האחרון, 18.9.19, גדשו את המתנ"ס מאות הורים וילדים שנהנו מהפנינג חגי תשרי ענק ומיוחד במינו שכלל דוכני הפעלה וחוויה לקראת חגי תשרי הבאים עלינו לטובה שהופק ע"י המחלקה לתרבות יהודית במתנ"ס מבית החברה למתנ"סים.

הפעילות החלה בהופעה באולם המתנ"ס בכיכובו של טוביה רוזנפלד האהוב מערוץ מאיר לילדים, ששר עם הילדים שירים וסיפר סיפורים הקשורים לראש השנה. מיד בתום ההופעה יצאו המשתתפים לרחבת המתנ"ס, שם חיכתה להם חגיגה גדולה!

בובת תפוח בדבש ענקית קיבלה את פניהם של המשתתפים וחילקה לכולם תפוח בדבש לשנה טובה ומתוקה, רחבת המתנ"ס קושטה להפליא בשרשראות דגלים צבעוניים, בלונים בשלל צבעים ועשרות שולחנות הוצבו במרכז רחבת המתנ"ס מקושטים בתפוחים, תמרים ורימונים ועליהם דוכני ההפעלה.

המוני המשתתפים עברו בין התחנות השונות ונהנו מסדנת הכנת תפוחים מסוכרים על מקל, סדנת הכנת מובייל ציפורים ורימונים מיוחדים לעיטור שולחן החג, סדנת הכנת נרות מדונג, סדנת הדבורים והדבש - בתחנה זאת הגיע דבוראי וסיפר לילדים על תהליך הפקת הדבש ויחד הילדים רדו דבש מחלת הדבש לתוך מכשיר הרדייה ויצרו דבש שהוכנס לצנצנות מעוטרות, סדנת הכנת כרטיסי ברכה משוקולד - הילדים הכנו שוקולדים וארזו אותם לחברים ולמשפחה, סדנת תשליך - בסדנא זאת הילדים דגו דגי זהב אמיתיים והכינו אקווריום אמיתי!, סדנת סופר הסת"ם - נוהגים בחודש אלול לבדוק את המזוזות לכבוד השנה החדשה, בסדנא זאת הילדים התנסו בכתיבה על קלף, עם קולמוס ודיו ונהנו מתערוכה מיוחדת של סופר הסת"ם, סדנת קופת צדקה מזכוכית- הילדים יצרו קופת צדקה מיוחדת עם צריבת חול וכמובן מעגל מתופפים ענק הוצב במדשאת המתנ"ס, הילדים תופפו למשמע פיוטי ראש השנה.

בעיצומה של הפעילות נערך טקס מרגש במעמד ראש העיר, בני ביטון, של הפרחת עשרות יונים צחורות לשנה טובה ומבורכת, ראש העיר בירך את הקהל לשנה טובה ומתוקה!

מעיין אליסף, מנהלת המחלקה לתרבות יהודית במתנ"ס סיכמה את החוויה: "שמחנו לפגוש את תושבי העיר בהפנינג שכולו חוויה יצירתית מרוממת לקראת החגים, ובעיקר נהנו לראות את מגוון התושבים שפוקד את פעילות תרבות יהודית בעיר, דתיים ושאינם, מבוגרים וצעירים שהמאחד בין כולם הוא מורשת ישראל. נוסיף לייצר אירועים שכאלה, הנוגעים בנשמה!

 

תודה רבה ליו"ר הנהלת המתנ"ס אלברט לוי ויו"ר תרבות יהודית שמעון מלכה. שנה טובה לכולם!"

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות