חיפוש באתר

דבר מנהל המתנס

מתוקף תפקידנו כמתנ"ס וכגוף האמון בעיר על פיתוח תרבות הפנאי, החינוך הבלתי פורמאלי והספורט התחרותי, אנו פועלים ללא לאות על מנת לשפר את חווית האזרח ושביעות רצונו משירותנו.

אנו כאן במתנ"ס משתדלים לשפר באופן מתמיד את מתן השרות המקצועי לכל לקוחותינו ולהנגיש את פעולותינו לכלל התושבים מגיל ינקות ועד גיל הזהב.

לכל אורך הדרך אנו קשובים לצרכים השוטפים של כל האוכלוסיות, נהנים משיתוף פעולה, מהארות ובקשות של הנוטלים חלק בפעילות ושמחים לפגוש עוד ועוד תושבים בפעולותינו במתנ"ס.

אנו שמחים לשתף כי המתנ"ס מפעיל גם את צהרוני "ניצנים" בגני הילדים ובתי הספר. הצהרונים בסבסוד משרד החינוך יעניקו מסגרות לימודיות בשעות אחר הצהריים לתלמידים בגני הילדים הציבוריים, גני טרום חובה בגילאי 3-5 שנים. וכן, לילדי כיתות א'-ב' בבתיה"ס ברחבי העיר. בתוך פעילות הצהרונים תפעל גם פעילות חוגים ענפה, הן חוגים קבועים והן טעימות מחוגי המתנ"ס.
אנו מזמינים אתכם לסייר באתר האינטרנט שלנו, להכיר את פעילות המתנ"ס ואת מגוון הפעילויות שיש לנו להציע לכם. במידה ויש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו בערוצים השונים ואנו נשמח לתת לכם את התשובה המתאימה.

נשמח לעמוד לשירותכם ונשמח לראותכם משתתפים בפעילויות המתנ"ס.

 

בברכה,
נועם כהן
מנהל המתנ"ס

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות